Problem

Brak regularnych kampanii reklamowych z materiałami wideo 
Brak regularnej komunikacji marketingowej z materiałami wideo
Brak długoterminowego planu komunikacyjnego

Cel

Rozpoczęcie komunikacji marketingowej w oparciu o strategię i harmonogram publikacji
Wprowadzenie regularnej komunikacji w różnych mediach społecznościowych
Wyedukowanie personelu po stronie klienta w celu usamodzielnienia w dalszym działaniu w przyszłości

Obszary działań

Strategia komunikacji Social media Kampanie reklamowe Zdjęcia + wideo Materiały offline
Strategia komunikacji Social media Kampanie reklamowe Zdjęcia + wideo Materiały offline
Strategia komunikacji
Social media
Kampanie reklamowe
Zdjęcia + wideo
Materiały offline

Krok za krokiem #nienaraz:

1.

Omówienie obecnej sytuacji

Wywiad

Analiza

Strategia

Harmonogram działań

Start regularnej komunikacji w social media w oparciu o materiały wideo

2.

Szkolenie lekarzy oraz pracowników w klinice

 

3.

Uspójnienie kanałów nadawczych

Social media: Facebook, Instagram, Tiktok, Linkedin, Youtube Shorts + strona internetowa

4.

Wdrożenie strategii komunuikacji marki 

5.

Budowa wizerunku zespołu

Tworzenie scenariuszy i koncepcji kreatywnych

Realizacja materiałów fotograficznych i filmowych

6.

Delegowanie zadań miesięcznych dla zespołu Orident

7.

Realizacja bieżąca materiałów edukacyjnych oraz promocyjnych 

8.

Consulting

Reagowanie na bieżące wyzwania i potrzeby klienta. 

Agencji jest tysiące - My jesteśmy #nienaraz