Potrzeba

Zbudowanie w social media świadomości masowej Nowalijki jako kluczowego producenta marek własnych dla sieci spożywczych w Polsce w kategorii lunchboxów, dań gotowych (zup) i mixów sałatkowych
Uświadomienie społeczeństwa, że marki własne mogą mieć „clean label” i nie muszą być gorsze jakościowo od marek z historią reklamową. Z uwagi, że klient produkuje m.in. dla Biedronki, Lidla, Auchan, Kauflanda czy Netto było to mocno skorelowane z akcjami promocyjnymi w sieciach, aby wspierać sprzedaż marek własnych sieci
Stworzenie nowej strony internetowej, ID komunikacji, katalogów oraz wizytówek
Dotarcie do masowej społeczności za pomocą Instagrama przez podjęcie współpracy z popularną dietetyczką i popularyzatorką świadomego odżywiania Martyną Żmudą-Trzebiatowską – Zdrowostki
Stworzenie sesji zdjęciowej oraz filmów przedstawiających skalę przedsięwzięć firmy

Obszary działań

Budowa infrastruktury strony internetowej Budowanie strategii komunikacji marki Rebranding strony internetowej Identyfikacja wizualna marki: jem z natury Influencer marketing Support events Kampania marketingowa: jem z natury Katalogi Strona internetowa Etykiety Materiały edukacyjne
Budowa infrastruktury strony internetowej Budowanie strategii komunikacji marki Rebranding strony internetowej Identyfikacja wizualna marki: jem z natury Influencer marketing Support events Kampania marketingowa: jem z natury Katalogi Strona internetowa Etykiety Materiały edukacyjne
Prezentacje handlowe
Influencer marketing
Kampanie zasięgowe
Katalogi
Wizytówki
Support events
Rebranding strony internetowej
Budowa infrastruktury strony internetowej
Budowanie strategii komunikacji marki
Materiały edukacyjne

Krok za krokiem #nienaraz:

1.

Porządkowanie

Uporządkowanie działań, materiałów, systemów komunikacji

2.

Strategia

Przygotowanie strategii oraz harmonogramu działań

3.

ID

Zbudowanie języka identyfikacji marki

4.

Materiały

Realizacja materiałów promocyjnych (wideo oraz zdjęcia)

5.

Copywriting

Przygotowanie struktury strony internetowej

6.

Materiały online

Projekt strony internetowej

Wdrożenie komunikacji online

1.
Rozmowa

Omówienie wyzwań oraz wyznaczenie celów krótko i długoterminowych

2.
Identyfikacja

Zbudowanie identyfikacji wizualnej

3.
Spójność

Uspójnienie kanałów nadawczych: social media, strona internetowa

4.
Strategia

Strategia oraz harmonogram komunikacji i tworzenie kampanii reklamowych

5.
Wizerunek

Budowanie wizerunku oraz świadomości w zespole i wśród klientów

6.
Konsultacje

Consulting: Reagowanie na bieżące problemy i potrzeby klienta

Agencji jest tysiące - My jesteśmy #nienaraz