Brak świadomości na rynku grudziądzkim odnośnie kliniki i możliwości leczenia
Niewystarczająca ilość pacjentów na metamorfozy
Brak rozpoznawalności dr Agaty Wieczorek w social mediach
Cel
Zwiększenie obrotów firmy w oparciu o wysokomarżowe usługi
Zbudowanie wizerunku eksperta dr Agaty Wieczorek w oparciu o kanały w social mediach
Przedstawienie Kliniki Wieczorek jako specjalistycznej kliniki stomatologicznej, która rozwiąże wiele rodzajów problemów
Rozszerzenie działań na usłu
Obszary działań
Strategia komunikacjiSocial mediaKampanie reklamoweIdentyfikacja graficznaWeb designZdjęcia + wideoMateriały offlineObsługa wydarzeń
Strategia komunikacjiSocial mediaKampanie reklamoweIdentyfikacja graficznaWeb designZdjęcia + wideoMateriały offlineObsługa wydarzeń
Strategia komunikacji
Social media
Kampanie reklamowe
Identyfikacja graficzna
Web design
Zdjęcia + wideo
Materiały offline
Obsługa wydarzeń
Krok za krokiem #nienaraz:
1.
Omówienie problemów
Wywiad
Analiza
Strategia
Harmonogram działań
Start regularnej komunikacji w social media
2.
Zbudowanie identyfikacji wizualnej
social media + piktogramy + okładki reels
2.
Uspójnienie kanałów nadawczych
Social media: Facebook, Instagram, Tiktok, Linkedin, Youtube Short + strona internetowa
3.
Budowa wizerunku zespołu
Tworzenie scenariuszy i koncepcji kreatywnych
Realizacja materiałów fotograficznych i filmowych
Mentoring
4.
Consulting
Reagowanie na bieżące wyzwania i potrzeby klienta.
Agencji jest tysiące - My jesteśmy #nienaraz
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności