Problem

Przypadkowy klient
Brak świadomości na rynku grudziądzkim odnośnie kliniki i możliwości leczenia
Niewystarczająca ilość pacjentów na metamorfozy
Brak rozpoznawalności dr Agaty Wieczorek w social mediach

Cel

Zwiększenie obrotów firmy w oparciu o wysokomarżowe usługi
Zbudowanie wizerunku eksperta dr Agaty Wieczorek w oparciu o kanały w social mediach
Przedstawienie Kliniki Wieczorek jako specjalistycznej kliniki stomatologicznej, która rozwiąże wiele rodzajów problemów
Rozszerzenie działań na usłu

Obszary działań

Strategia komunikacji Social media Kampanie reklamowe Identyfikacja graficzna Web design Zdjęcia + wideo Materiały offline Obsługa wydarzeń
Strategia komunikacji Social media Kampanie reklamowe Identyfikacja graficzna Web design Zdjęcia + wideo Materiały offline Obsługa wydarzeń
Strategia komunikacji
Social media
Kampanie reklamowe
Identyfikacja graficzna
Web design
Zdjęcia + wideo
Materiały offline
Obsługa wydarzeń

Krok za krokiem #nienaraz:

1.

Omówienie problemów

Wywiad

Analiza

Strategia

Harmonogram działań

Start regularnej komunikacji w social media

2.

Zbudowanie identyfikacji wizualnej

social media + piktogramy + okładki reels

2.

Uspójnienie kanałów nadawczych

Social media: Facebook, Instagram, Tiktok, Linkedin, Youtube Short + strona internetowa

3.

Budowa wizerunku zespołu

Tworzenie scenariuszy i koncepcji kreatywnych

Realizacja materiałów fotograficznych i filmowych

Mentoring 

 

4.

Consulting

Reagowanie na bieżące wyzwania i potrzeby klienta. 

Agencji jest tysiące - My jesteśmy #nienaraz