fbpx

“Gdyby nie kreatywność, nie byłoby mnie”

Tak Dawid powiedział o sobie podczas rozmowy o marketingu, reklamie, muzyce czy nagrodach branżowych. Dlaczego szuka inspiracji na Instagramie i raz na jakiś czas robi tam czystki? Dlaczego lubi robić prezentacje branżowe? Kim inspirował się, zaczynając prace w social media w 2011 roku? Dlaczego tak bardzo lubi dawać komuś możliwość rozwoju? Dlaczego praca w reklamie to umiejętność przyjmowania codziennej odmowy?

Mówi wprost, że z reguły praca w reklamie nie zmienia, nie ratuje ludzkiego życia.

Reklama musi być zrozumiała.

Styczność z ulicą pozwala mu unikać wypalenia zawodowego, dlatego preferuje szybki transfer na deskę do Barcelony, niż piękne w wakacje na Bali. Z Dawida Kaźmierczakiem rozmawiali jak zwykle Piotrek i Szymon.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *